به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    معامله گری در بازار فارکس

    فارکس بزرگترین بازار مالی دنیا بوده که روزانه افراد زیادی با ملیت های مختلف وارد این بازار شده و به انجام معاملات و کسب درآمد مشغول هستند. همانطور که احتمالا می دانید، روند معاملات در این بازار بدین شکل است که ارزهای مختلف در مقابل یکدیگر قرار گرفته و بنا به ارزش ارزها، نمودارهای قیمتی ایجاد شده، دارای صعود و نزول های مختلف می گردند. حال به طور مثال چنانچه شما ارز ین ژاپن را فروخته و دلار تهیه نمایید، در صورتی که ارزش دلار بالا برود، آنگاه از این معامله سود کسب کرده اید. حال که اندکی با روند معاملات در این بازار آشنا شدیم در ادامه قصد داریم به بررسی نکات و ترفندهای موفقیت در بازار فارکس بپردازیم.

    از مارجین و اهرم خود با دقت استفاده کنید تا سود خود را ایمن نگه دارید. با استفاده صحیح از این دو ابزار، می تواند منبع درآمد قابل توجهی باشد. با این حال، اگر از آنها به‌دقت استفاده نشود، می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. بهترین زمان برای معامله با مارجین زمانی است که موقعیت شما بسیار پایدار است و کمترین خطر ریسک وجود دارد.

    با ادامه تلاش همیشه بهتر خواهید شد. با استفاده از یک حساب آزمایشی برای تجارت با فعالیت های واقعی بازار، می توانید تکنیک های معاملات فارکس را بدون از دست دادن پول یاد بگیرید. سعی کنید به دنبال آموزش های مفید نیز به صورت آنلاین باشید. قبل از شروع معامله گری در حساب واقعی، باید هر کاری که ممکن است برای به دست آوردن اطلاعات و آموزش شخصی خود انجام دهید.

    در این زمینه توصیه می کنیم مقاله "نکاتی برای تبدیل کامپیوتر شما به معدن طلا با استفاده از فارکس" را بررسی بفرمایید.

    اجازه ندهید وقتی همه چیز واقعاً اشتباه یا خیلی خوب پیش می رود، احساسات بر شما غلبه نماید. هنگام انجام هر نوع معامله مهم است که آرامش داشته باشید و احساسات خود را کنترل نمایید. چنانچه احساسات خود را کنترل نکنید، می توانند بر روند تصمیم گیری شما اخلال ایجاد کرده و منجر به تصمیمات نادرست گردند که در نهایت این امر باعث ایجاد تاثیر منفی بر حساب معاملاتی شما خواهد شد.

    به یاد داشته باشید که فارکس یک بازی یا سرگرمی نیست که فقط با انجام معاملات خرید و فروش به صورت تصادفی بتوان از آن کسب درآمد کرد بله یک تجارت است. از همین رو لازم است ابتدا با تمام اصول و قواعد موجود در آن به خوبی آشنا شده و سپس بر مبنای آن ها اقدام به معامله کردن نمود.

    اکثر مردم فکر می کنند که بروکرها می توانند خطوط توقف ضرر (Stop loss) را در یک بازار ببینند و ارزش ارز قبل از اینکه دوباره بالا برود به زیر این نشانگرها برسانند. این تفکر کاملا اشتباه بوده و عدم استفاده از خطوط توقف ضرر، خود ریسک بسیار بزرگتری را به همراه خواهد داشت.

    با پایبندی به پلن معاملاتی، به اهداف خود برسید. اگر در فارکس سرمایه گذاری می کنید، اهداف تعیین کنید و تاریخ هایی را برای زمانی که می خواهید به آن اهداف برسید مشخص نمایید. همه معامله گران، اشتباه خواهند کرد پس لزومی ندارد برای برخی معاملات ضرر، خود را سرزنش نمایید. تعیین کنید که چه مدت زمانی را برای تجارت در هر روز صرف خواهید کرد.

    اگر یک معامله گر مبتدی فارکس هستید، نباید با تلاش برای درگیر شدن زودهنگام در بازارهای مختلف، ذهن خود را خیلی درگیر کنید. با این کار فقط خود را خسته تر کرده و منجر به ناامیدی شما خواهد گردید. در عوض، روی جفت ارزهای اصلی تمرکز کنید، که شانس موفقیت شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا نسبت به توانایی های خود اطمینان بیشتری داشته باشید.

    سهولت کار با نرم افزارهای معاملاتی می تواند شما را تشویق کند تا به سمت انجام معاملات خودکار حرکت کنید. اما این یک اشتباه بزرگ است و اگر مستقیماً درگیر حساب خود نباشید، معاملات خودکار می‌توانند منجر به ضررهای بزرگ شوند.

    انتظارات و دانش خود را در نظر بگیرید و هنگام انتخاب حساب معاملاتی از آنها به نفع خود استفاده کنید. شما باید واقع بین باشید و باید بتوانید محدودیت های خود را بپذیرید. موفقیت در بازار یک شبه اتفاق نمی افتد. معمولا شروع معامله گری با یک حساب با اهرم کمتر، می تواند ریسک معاملاتی پایین تری را به همراه داشته باشد. به عنوان یک مبتدی، با یک حساب تمرینی شروع کنید تا ریسک خود را به حداقل برسانید. آنگاه پس از این که به دنیای تجارت فارکس عادت کردید، می توانید به آرامی به سمت معاملات بزرگتر و با حجم بیشتر بروید.

    برای موفقیت در معاملات فارکس، ممکن است ایده خوبی باشد که ابتدا فعالیت خود را با یک حساب معاملاتی کوچک شروع کنید. یک سال را فقط با یک اکانت کوچک صرف کنید. به این ترتیب می توانید این احساس را داشته باشید که چه معاملاتی سودده هستند و ورود به چه معاملاتی می تواند باعث ضرر شما گردد.

    به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، توصیه می کنیم مقاله "بهترین نکات برای موفقیت در فارکس" را مطالعه بفرمایید.

    چند توصیه ساده به معامله گران فارکس این است که به تلاش خود ادامه دهید و ناامید نشوید. هر فردی که به عنوان معامله گر، فعالیت خود را در بازار آغاز می نماید، قطعا شکست هایی خواهد داشت. اما در این میان، پشتکار عاملی است که معامله گران خوب را از شکست خورده ها متمایز می کند. حتی اگر در حال حاضر پرتفوی معاملاتی خوبی ندارید، باید فقط به حرکت رو به جلو ادامه دهید. دیر یا زود موفق خواهید شد.

    برای معامله گران مبتدی فارکس، مهم است که از انجام معاملات در بازارهای زیاد خودداری کنند. با ارزی بروید که بازیگر اصلی است. سعی نکنید در بازارهای مختلف تجارت کنید. این امر می تواند منجر به معاملات نامطلوب شود که در نهایت سود شما را از بین خواهد برد.

    دستورات توقف ضرر راهی عالی برای به حداقل رساندن ضرر شماست. بسیاری از معامله گران فکر می کنند که اگر فقط منتظر بمانند، موقعیت باخت آنها به یک برنده تبدیل می شود در حالی که این یک استراتژی شکست خورده اثبات شده است!

    در نهایت به یاد داشته باشید تنها راه رسیدن به موفقیت در این بازار، مطالعه، تحقیق و پشتکار است. کسانی که قصد دارند یک شبه در این بازار به ثروت عظیمی دست یابند، باید گفت این بازار مناسب آنها نبوده و نه تنها قادر به کسب سود نخواهند بود بلکه سرمایه اولیه خود را نیز از دست خواهند داد.

    عماد خانی
    سه شنبه 3 اسفند 1400 - 15:21
    بازدید : 393

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 8
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه